Bejelentkezés


Elfelejtett jelszó?
 

Hitvallás.pdf

Hitvallás.pdf — PDF document, 83Kb

Fájl tartalma ( Teljes képernyő )
background image
Hitvallás
(minőségpolitika)
Mottó: 
„Akarsz-e meggyógyulni?” A beteg így válaszolt neki: „Uram, nincs emberem, hogy amint felkavarodik a víz,  
beemeljen a medencébe: amíg én megyek, más lép be előttem.” (János evangéliuma 5,2-7)
Az   evangélikus   egyház   által   működtetett   intézmény   segítő   szolgálatának   motivációját   a   fenti  
történetben követhetjük nyomon. A beteg, magára maradt, ügyeit intézni képtelen emberi sorsok  
sokasága   vesz   körül   bennünket   sokszor   alig   láthatóan.   A   félelemtől   bezárt   ajtók   mögött  
magatehetetlen emberek várják, hátha mégis betéved egy ember, aki felemel, megsegít és szól  
egy jó szót. 
Szolgálatunk keresztény értékeken nyugvó alapjain ez a vágy motivál bennünket a segítő  
tettrekészségre:   emberévé   lenni   a   másiknak,   és   biztosítani   az   esélyt,   hogy   egyszer  
mindenki „első lehessen” a figyelemben, gyógyulásban, gondoskodásban. 
Célunk, hogy mindenkor minőségi szolgáltatást nyújtsunk, ezzel elősegítsük a sikeres működést 
és az elégedettséget az érdekelt felek részéről.
A minőség a szervezeti szabályozásaink alapján történő működést, az ellátottak által támasztott 
igényeknek/elvárásoknak való megfelelőséget jelenti. 
Középpontban az ellátottak állnak, az ő igényeik és elvárásaik az elsődlegesek számunkra. Oly 
módon építjük a velük való kapcsolatot, hogy tovább erősödjön a bizalom a szervezetünk iránt.
A minőségfejlesztési munkánk kiterjed a szolgáltatásaink teljes körére. 
A minőségfejlesztési vezető felelős a szociális minőség modell fenntarthatóságának biztosításáért, 
továbbfejlesztéséért, adminisztratív feladatainak ellátásáért, valamint segíti a munkánkat abban, 
hogy   a   szervezetünk   szolgáltatásai   teljes   mértékben   megfeleljenek   szabályozásaink 
követelményeinek.
A szociális minőség modell alapján történő működtetést minden munkatárs magáénak vallja, és 
feladatát ennek megfelelően végzi. 
Tisztában vagyunk azzal, hogy elsőre kell jót nyújtanunk, ezért az eredményeket mérjük, képezzük 
munkatársainkat. 
Ennek érdekében évente minőségcélokat tűzünk ki, a megvalósulást értékeljük.
Minden munkatársamat arra kérem és ösztönzöm, hogy munkájukat képességeik legjavát nyújtva 
végezzék.
Nádasd, 2011. 01. 03. 
Kőrösi Krisztina
Dokumentummal kapcsolatos tevékenységek